joi, 10 decembrie 2009

Sara de Craciun



Dintre toate sarbatorile anului, personal, Craciunul mi se pare a fi o sarbatoare de suflet dar si una cu traditie si cea mai asteptata si frumoasa prin incarcatura sentimentala cultivata de a mea familie si prin neobositele traditii specifice Craciunului.
Cum sa nu-ti placa bucatele imbelsugate, aburinde si aromele imbietoare ce inunda casa,colindatori la geam,lemnele trosnind in soba, bradul frumos impodobit cu cele mai alese globuri si toata familia alaturi de cadourile Mosului?
E singura sarbatoare din an in care pe vremea copilariei chiar am simtit an de an o atmosfera aparte, si am trait cu mult drag acele momente alaturi de cei dragi. Ma regaseam seara tarziu contempland bradul impodobit si gandindu-ma daca peste cativa ani va fi aceiasi atmosfera frumoasa si calda...si iata-ma peste acei cativa ani,...si cu doar o umbra din ce a fost altadata...Dar cand voi avea copii voi incerca sa ii cresc in acelasi spirit deosebit al Craciunului cum am fost si eu crescuta...

Cu mult drag va doresc la toti un Craciun deosebit alaturi de cei dragi, si numai bine!

Sa pastram in suflet momentele pretioase cu persoanele dragi iar Craciunul ne ofera o adevarata posibilitate de a imparti zambete, bunatate si bucurie...
Craciun Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu