marți, 23 februarie 2010

mamei mele, cu toata dragostea....


Scumpa mama,

Cele ce voi scrie, nu se vor vrea a fi exemple dintr-o carte, scrisori copiate sau uitate, ci doar simple cuvinte dar pline de pretuire si dragoste din partea sufletului ce l-ai creat...
E simplu sa-ti multumesc pentru ca existi, ca esti alaturi de mine, ca putem avea o relatie deosebita, chiar daca esti departe si distanta ne schimba prioritatile, dar ce vreau eu pentru tine e mult mai mult decat atat si orice as spune parca-i de prisos.....sa-ti spun ce mult insemni pentru mine, sunt convinsa ca stii, sa-ti spun ce dor imi e de tine, o simti si tu, o simt si eu...si totusi nu e suficient.....
Mi-ai daruit momente pretioase, sfaturi cu multa invatatura, si poate nu intotdeuna le-am respectat si mi-am urmat singura calea si poate n-a fost bine, dar ai avut tot timpul puterea de a ma ridica si de a ma proteja, asa cum ai stiut..
Ai avut rabdarea de a-mi suporta toanele de adolescenta rebela si flusturatica, atunci cand ma credeam miezul pamantului, ai avut intelepciunea de a ma trata ca pe un "om mare", ai avut multe zambete pentru mine chiar daca tu plangeai, si multe mangaieri chiar daca tu nu mai visai...
Ai avut ganduri si dorinte cu fiecare dintre noi, (sora mea si eu), si pentru fiecare gandeai ceva maret, ne incurajai si sperai sa urmam un drum mai bun, mai stabil; acum, privind in urma, nu stiu cat am reusit, eu sau sora mea, dar am incercat, si nu stiu cu cate din realizari sau nu te-am incantat...
Nu putine au fost datile cand te visam ca esti langa mine, tu fiind departe, nu usoare au fost evenimentele cand mi-as fi dorit sa fii langa mine si tu erai departe, dar stiu, ca indiferent de Kilometri ce ne despart tu vei fi mereu alaturi de mine...
Timpul e trecator, si toate se vor duce...pastram doar amintiri si momentele importante pentru fiecare dintre noi, asa cum le avem, asa cum le simtim, cum le traim..eu le am pe ale mele, asa cum mi le-ai daruit tu, draga mea mama, asa cum le-ai facut sa para mai simple si mai frumoase...
Vor fi, si voi avea tot timpul ceva de adaugat la ceea ce am scris pana acum, si poate niciodata nu se va incheia, caci asa as sti ca tu inca imi aduci bucurii si motive sa traiesc...

Te iubesc, scumpa mama si iti doresc o viata lunga si simpla, dar frumoasa, alaturi de noi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu