miercuri, 4 august 2010

Se prefera BIO

Si uite asa am ajuns sa traim intr-o lume a trendului BIO, ECOLOGIC ca asa e mai bine si mai sanatos.
Nu spun ca n-ar fi ok, ci doar ma amuza valtoarea si strategiile de marketing folosite pentru acceptarea BIO in vietile noastre.
Au aparut multe site-uri dedicate, sunt magazine specializate cu diverse sortimente, care mai de care mai naturale si evident BIO.
Intotdeauna am fost o persoana echilibrata la mancare si am preferat gustul cat mai natural al ingredientelor si am eliminat pe cat se poate grasimile si prajelile, nu din alt motiv decat pentru simplu fapt ca le simt prea grele pentru stomacul meu:) Sunt cunoscuta ca o devoratoare de mere si adevarul e ca-mi plac fructele de orice fel, dar sa iau un mar BIO la 20-30 lei kg mi se pare ridicol! cand ai de la nea' Caisa din piata mere sanatoase de la el din gradina cu 1,50 sau 2 lei kg....si culmea! chiar si la preturile astea sunt cumparatori  ca de! sunt BIO!
Toata treaba asta cu BIO e un pic trasa  de par si in loc sa te servesti din natura-mama cu produse naturale care le gasesti la pret accesibil, sau din camara proprie, (exemplu simplu pe care-l utilizez : pentru o solutie BIO de curatat diverse suprafete: otet de mere diluat cu apa si 1 lingura de zeama de lamaie) sa dai din buzunar nu stiu ce suma doar ca esti in trend-ul BIO e mai mult de publicitate si e vazuta ca si tactica de marketing in serviciul alimentatie publice!
Bunica mea este BIO, ca sa zic asa,  de o caruta de ani, asa a trait la tara, asa a gatit si si-a facut an de an pentru camara toate bunatatile pe care ni le-a daruit natura, fara conservanti, fara chimicale, si fara E-uri: gemuri de toate felurile, sucuri de rosii sau de fructe, branza de casa, pateuri, compoturi, si sa nu mai spunem de adevaratele trufandale ale muraturilor dupa care sunt topita!
Ca sa fii BIO nu e rau, dar trebuie  sa ai ceva bani, si trebuie  sa incepi cu ceea ce folosesti in fiecare zi, de la oale, la tacamuri, vase, pahare, tocator si terminand cu cosmetice , detergenti  de rufe/vase, cat si solutii de curatat diverse suprafete.
Acestea fiind spuse  e un pic costisitor sa fii BIO si trebuie  sa fii BIO si in interiorul tau nu doar sa afisezi un aspect ingijit pe afara, sa te lauzi ca ai cosmetice BIO, ca bei si mananci doar BIO...si restul??
Tu ca si OM esti BIO?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu