vineri, 7 ianuarie 2011

si a mai trecut un an...2011

Daaa,
iata-ne si-n 2011!! Hm! personal n-as fi crezut ca voi ajunge si aici...:)) asa credeam cand eram de vreo 5-6 ani, mi se parea ca oricum anii 2000 reprezinta un prag foarte greu de trecut si ca nu voi trai pana atunci...
Dar, cu ajutorul bunului Dzeu sunt inca vie si imi traiesc cu credinta si voie buna zilele ce-mi sunt date...
Cum fu 2010? nu stiu cum a fost pentru voi, dar presupun ca bine din moment ce l-am depasit:d si sa speram ca 2011 va aduce cu el mai multa bunatate, bunavointa, iubire si rabdare! pentru ca  vom avea nevoie ca si pana acum,si  in mod sigur vor fi situatii si situatii carora va trebui sa le facem fata!


Eu va doresc sa fie asa cum va doriti voi ...:)


PS La multi pentru iubita mea scumpa si La multi ani pentru mama mea draga !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu